wtorek, 13 stycznia 2015

Prolog

     Cześć. Jestem, a raczej byłam Ali. Kochana córka słuchająca mamy. Nie lubiąca zapijaczonego taty, ale szanująca go. Dobra uczennica. Najlepsza przyjaciółka. Ideał.
     Aż do teraz. Moja mama nie żyje. Umarła tydzień temu. A we mnie... We mnie coś się przełamało. Zaczynam okres buntu? Nie, jestem za stara
 Za dwa tygodnie kończę 18 lat. Chce się żemścić za śmierć mamy? Nie wiem... Wiem tylko, że nic nie będzie już jak dawniej.
     Zostałam sama z ojcem. Musiałam zacząć pracować, żeby mieć co jeść. Znalazłam pracę tylko w klubie nocnym. Zaczęłam palić, żeby się uspokoić. W szkole jestem śpiąca i opryskliwa. Została mi już tylko Hayley. Moja najlepsza przyjaciółka, która jako jedyna mnie rozumie. Martwi się o mnie tak bardzo... Dla niej robię to wszystko. Nie chcę, żeby została sama. Wiecie, nigdy nie spodziewałam się, że moje życie tak się zmieni. Że dawna Ali zniknie. A teraz... Teraz została tylko Alice.

-------------------------

Zapraszam na dalsze rozdziały. Zapowiadam, będzie się działo. :)
Alex xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz